söndag 23 maj 2010

Pingvinpusslet får ny ägare - Queen of Spadina

Pingvinpusslet... Det börjar likna en förbannelse mer än ett mystiskt pussel. Jag har tänkt lotta ut det bland de intresserade i flera veckor, men går inte. Jag glömmer, jag prokrastinerar, jag hinner inte. Tro det eller ej, även en hemmafru har mycket ibland. Det ska lunchas, mannen ska tas hand om och volontärarbeten utföras... Ja, ni förstår problematiken.

Men nu sitter jag ju bara här och deppar, så då är det väl lika bra att få det gjort? Mina högt flygande planer på att göra en liten video har jag lagt på hyllan för att det enda jag har lust med just nu är att äta kakor. Screw the sockerstopp skulle man kunna säga.

Ni får lita på mig när jag säger att det är...

*fanfar*

... Monstermalla som vunnit pusslet! Grattis!

Maila mig din postadress så dimper pusslet ner i din postlåda snart. Förhoppningsvis.

Detta inlägg - Pingvinpusslet får ny ägare - är postat på queenofspadina den 22 maj 2010

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar